2009. október 25., vasárnap



Ezt ma kaptam. Én a közepin tartok épp. Aztán majd jön még két üveg. Az utsó nem kell, azt igya más. Bár ha már csak az marad, biztos ragaszkodni fogok hozzá.

Kösz a használtgép vágólap képet, hétfőn hívom az eladóját, megveszem. Végre talán Apám örül kicsit, és nem haragszik hogy nincsen diplomám, nem vittem semmire.

Pilsner Urquell után ne igyál sopronit, mert szar. Alaplapból, és sörből is van ami jó.

Arra meg szarjál szépen, hogy hogyan kell iparosként a csemperagasztót célfésűvel kenni a célterületre. Ha a csempe hátuljára kened gazdagon, és látod hogy buggyan ki a fölösleg a leendő fuga helyén, az tuti hogy nem marad ott levegő. Minden fizikában gondolkodó ember így teszi. Te nem lakópark építő vagy, hanem saját kútfőből otthont teremtő amatőr.

-tizenegy!
-igen?
-téged lemondtak.
-igen, látom, itt röhögnek a kocsi mellett. Azon gondolkodom, hogy kiszállok és leverem őket.
-naaaaa
-nem na, cicuka, nem naaaaa!

Engem 11 Zoli vett fel a citybe, nemtudtam hol a Svéd követség, és a Herendi porcelángyár mintaboltja. Mondta a többi bírának, hogy hagyjátok már, éjszakás. 344 Pisti is mellém állt, mondta gyertek nézzétek meg a kocsiját.

-messze parkolsz?
-nem itt, kicsit a határ út felé.
-hmm. szép régi 80-as audi. Mennyit dolgozol? Hány címet veszel föl a 6x6-nál?
-minden nap, és ha tudok 200-at.
-szépek az alufelnik.
-nemrég vettem.
-menj a péztárba Évihez a matricákért.


-a pénztárt keresed? Itt van, gyere. Te vagy a Demők Peti?
-igen, bocs, milyen papírt adjak?
-nem kell semmi, itt vannak matricák. Ne legyél így megilletődve, citys vagy!

Már nem tudom datálni, ez mikor zajlott, de akkor tényleg boldog voltam. Benzinkútra félreállva méregettem milliméterre a citypajzs helyét az ajtón.

Szóval nekem 11-es Zoli szubjektív. Tőlem lehet fuvarkisajátító, vagy gyerekgyilkos, vagy a világ legfaszább vállalkozója. Azóta sem beszéltem vele, de nem felejtem ahogy szemembe nézve, úgy döntött, segít. És akkor ez nagy segítség volt. A 6X6-hoz képest dupla bruttóval mentem haza sok hónapon keresztül. Lett citys szívem is. Azóta már elhalóban van. De még mindig fura-jó érzés mikor felveszem az üllői út 1-et, és 6-7perc múlva odaállva azt látom hogy mosolyogva, bizalommal az arcán jön felém egy ember, pedig ott áll csomó féle taxi, és mégis telefonált, megvárta a hidegben is, hogy jöjjön a city. Én vihetem haza, pedig más is tenné olcsóbban, mégis megvárja a cityt.

Okosozok még, mert fejemben endorfin. Valami mirigy termeli, benyomja keringésbe.
Szombat este lementem a gödörbe. Szimbolikus ez a név. Tényleg jó ott. Füst van, meg tömeg.
Kutyavacsi koncert volt. (az a faszi aki a hajléktalan klippet csinálta amit átküldtem régebben)
Nem megyek már első sorba pogózni, ugrálni, végleg megőrülni, csak az ötödik sorból nézem már. Van a színpadon egy ember, aki mellett simán elmész. Jelentéktelen külsejű, nem néznél ki belőle semmit. Kicsi, törpe. Elkezd gitározni. Csöpög a veríték a húrokra. Ezt nem lehet avi-ba, mp3-ba tenni. Ott kell lenni, hogy belebújhass.

Megyek bringával Gyömrőre, van ott egy tó. Gugli földön néztem ki, oda megyek. Kell sapka, kesztyű, meg papírzsepi. Meg én és a bringám.


kispeti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gránit mosogató repedés Epoxi ragasztóval  ( folyékony fém ) javítása.