2009. október 10., szombat

xxxxxxxxx

2x próbáltam meg elaludni, 2x kikapcsoltam a gépet, mégis visszanyomtam újra a gombot. Számolgatok mennyit kéne csinálni naponta, hogy ne merüljek el a süllyesztőben. Lehetetlen. Napi 20 rúgót kéne kényelmesen. Ma meglett, kierőltettem a péntekből, vérnyomásom 200. De mi lesz hétfőn? Kedden? Mi lesz ha kicsit összetörik a kocsim? Mi lesz ha beteg leszek? Hogy a faszba lehet nyugodtan aludni? Mi kell hozzá? Pénz a kurva életbe, pénz. Amit a legjobban gyűlölök. Talán mert sose volt. Nem akarok sokat, mértéktelent, csak ami a túléléshez elég, s néha kis bolondozáshoz, nyaraláshoz, szabadnaphoz.

Letöltöttem a magyar rádió stúdiójában felvett akusztikus Bioju koncertet. Egy zeneszertő ismeretlen feltette a rapidra, beszúrta a linket a vendégkönyvbe. Most masterelem, trekkelem. Fasza!
A többség számára ismeretlen zenekarok adnak olyat, mely igazi, őszinte. Mert nem a pénzért teszik. Saját örömükre. S örülnek, ha más örül. Nincs kiadójuk, minek. Én meg ezek szerelmese vagyok.

kispeti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gránit mosogató repedés Epoxi ragasztóval  ( folyékony fém ) javítása.