2009. november 5., csütörtök




Legjobb kocsim, legszarabb helyzetben. Fel van cicomázva mint egy ostoba nő.
Béke poraira. Élt 22 évet. Több mint 20-szor kerülte meg a bolygót, amit földnek hívunk.
Elvitt bárhová, ha fáztam meleget adott. Volt olyan is hogy benne aludtam országút szélén.
Megette a rozsda, elmosta az idő. Vadiúj lacettivel ilyeneket nem lehet csinálni. Régivel sem. Régi lacetti nem lesz, csak mint nyersanyag létezik már egy újrahasznosító üzemben. Mint egy műanyag donor. Hiszen abból van, nincsen lelke. Értem én, hogy ez a racionális, ez a gazdaságos. 1-es kategóriás mint a fehér frottírzokni élére vasalt szövetnadrággal, makkoscipővel, rajzfilmfigurás nyakkendővel. Én a fekete farmernadrágra esküszök, beletűrt tiszta inggel, nakkendő nélkül, csekély nyelvtudásal, mosollyal az arcon ha közeledik egy utas. És ha lehetne, üljenek szakmailag kitűnő emberek egy bogárhátúban, ne számítson hogy csak két ajtó van. Elég az. Egy a sofőrnek, egy az utasnak.

kispeti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gránit mosogató repedés Epoxi ragasztóval  ( folyékony fém ) javítása.