2012. április 10., kedd

hdd bontás






































a panasonic-al készített képek nagyon jók
a HDD makro kép kib@szottul rendben van
látod, az új pocket gépek univerzális bénák
kompromisszum kötők gyárilag
azaz mindenhol sz@rok de bulizós
profilképet bármikor csinálnak
egy kattintás és mehet a f@szbukra
én még nem láttam ilyen közelről olvasófejet
nem a megapixel a fontos
hanem a csiszolt optika
ezeket a képeket fel kéne tenned valahogy a netre
mert mikor én gugliztam HDD belseje képtalálatra
alig akadt értékelhető..
valami mást kéne csinálnod, mint a taxizás
az már oszló tetem, a bűz trágyadombján
kapirgálás
a gyámántokat már kiszedték
a maradék nem elég a túlélésre
--------------------------------------------


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gránit mosogató repedés Epoxi ragasztóval  ( folyékony fém ) javítása.